Betingelser

Alle tilmeldinger og handler foretaget på hjemmesiden foregår mellem dig og Foreningen Far til støtte for børn og forældre, CVR-nr. 29439001, kaldet Foreningen Far..

Foreningen Far
Fruebjergvej 3
info@foreningenfar.dk

Ved tilmeldinger sendes en bekræftelse via e-mail.

Betaling
Du kan kun bestille et medlemskab online og betale via betalingskort i danske kroner. Alle priser er inkl. moms.

Ingen refundering eller fortrydelsesret
Ydelsen er ikke omfattet af den lovpligtige 14 dages fortrydelsesret, da leveringen sker digitalt og ydelsen starter på tidspunktet for betalingen.

Løbetid og opsigelse
Dit medlemskab bliver automatisk fornyet hvis ikke du opsiger det og betalingen sker automatisk. Du kan opsige dit abonnement ved at stoppe betalingen via Paypal eller dit betalingsinstitutet. Du vil hermed automatisk blive udmeldt fra næste medlemsperiode. Du kan ligeledes henvende dig til medlem@foreningenfar.dk.

Fornyelse og opdatering af kreditkort

Har du fået nyt kreditkort kan opdatering ske ved henvendelse til PBS eller ved at lave en ny tilmelding. Du vil modtage en mail fra Foreningen Far såfremt vi ikke kan trække medlemsbeløbet på dit kreditkort med anmodning om opdatering af dine kreditkort oplysninger.

Reklamationsret
Eventuelle fejl eller mangler ved levering fra Foreningen Far skal påberåbes i rimelig tid efter, at du har opdaget dem. Det en din pligt at angive og på forlangende vise, hvordan fejlen eller manglen ytrer sig. Hvis du opdager en fejl, skal du hurtigt rette henvendelse.

Rettelser
Vi forbeholder os retten til – til enhver tid – at ændre vores politikker, vilkår og retningslinjer, som naturligvis altid skal overholde gældende lovgivning.

Databehandler
Hvis du har betalt via PayPal henvises du til din egen konto administration hos PayPal og deres standard databehandler aftale. Hvis du har betalt via Winkas kan du læse deres standard databehandler aftale her: https://winkas.dk/databehandleraftale/databehandleraftale.pdf

Har du spørgsmål?
Har du kommentarer eller spørgsmål er du velkommen til at kontakte os på medlem@foreningenfar.dk.